Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
przetwarzania komunikatu reklamowego w odniesieniu do relacji: typ konstrukcji przekazu - jakość odbioru i interpretacja wiadomości określana jest przez dyspozycje odbiorcy, sytuacyjne uwarunkowania odbioru, strukturę wiadomości oraz sposób jej emitowania, a także poprzednio już ukształtowane postawy wobec głównego desygnatu komunikatu i samej wiadomości. Wpływ wymienionych czynników zależny jest od efektów przednich ekspozycji komunikatów, a także skutków realizowanych w przeszłości działań promocyjnych.

DYSPOZYCJE ODBIORCY MODYFIKUJĄCE PRZETWARZANIE KOMUNIKATU REKLAMOWEGO
W klasycznej kampanii reklamowej proces odbioru, a także interpretacja i interioryzacja treści wiadomości reklamowej przebiega analogicznie do procesów orientacyjnych oraz komunikacyjnych, przy uwzględnieniu faktu niskiej lub średniej atrakcyjności reklamowanego obiektu dla odbiorcy. Z założeń strategicznych
przetwarzania komunikatu reklamowego w odniesieniu do relacji: typ konstrukcji przekazu - jakość odbioru i interpretacja wiadomości określana jest przez dyspozycje odbiorcy, sytuacyjne uwarunkowania odbioru, strukturę wiadomości oraz sposób jej emitowania, a także poprzednio już ukształtowane postawy wobec głównego desygnatu komunikatu i samej wiadomości. Wpływ wymienionych czynników zależny jest od efektów przednich ekspozycji komunikatów, a także skutków realizowanych w przeszłości działań promocyjnych.<br>&lt;page nr=121&gt;<br> &lt;tit&gt;DYSPOZYCJE ODBIORCY MODYFIKUJĄCE PRZETWARZANIE KOMUNIKATU REKLAMOWEGO&lt;/&gt;<br> W klasycznej kampanii reklamowej proces odbioru, a także interpretacja i interioryzacja treści wiadomości reklamowej przebiega analogicznie do procesów orientacyjnych oraz komunikacyjnych, przy uwzględnieniu faktu niskiej lub średniej atrakcyjności reklamowanego obiektu dla odbiorcy. Z założeń strategicznych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego