Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
przystosowywania swych telewizorów do różnych standardów na rynkach europejskich na 20mln USD rocznie.
Jednorodna procedura testowania produktów na cały rynek Unii Europejskiej i wspólny system rejestracji znaków towarowych umożliwią szybsze wprowadzanie nowych produktów w wielu krajach UE. O znaczeniu tego czynnika może świadczyć wynik badania firmy konsultingowej McKinseya w branży elektroniki użytkowej. Wynika z niego, że 6-miesięczne opóźnienie we wprowadzeniu nowego produktu na rynek, wynikające np. z tak długiej procedury uzyskiwania certyfikatu czy homologacji, powoduje zmniejszenie się łącznego zysku powstającego w cyklu życia produktu na rynku o około 30%.
Relatywna łatwość uzyskiwania certyfikatów na cały rynek UE spowoduje powstanie silniejszej
przystosowywania swych telewizorów do różnych standardów na rynkach europejskich na 20mln USD rocznie.<br> Jednorodna procedura testowania produktów na cały rynek Unii Europejskiej i wspólny system rejestracji znaków towarowych umożliwią szybsze wprowadzanie nowych produktów w wielu krajach UE. O znaczeniu tego czynnika może świadczyć wynik badania firmy konsultingowej McKinseya w branży elektroniki użytkowej. Wynika z niego, że 6-miesięczne opóźnienie we wprowadzeniu nowego produktu na rynek, wynikające np. z tak długiej procedury uzyskiwania certyfikatu czy homologacji, powoduje zmniejszenie się łącznego zysku powstającego w cyklu życia produktu na rynku o około 30%.<br> Relatywna łatwość uzyskiwania certyfikatów na cały rynek UE spowoduje powstanie silniejszej
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego