Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy odzieży
Rok: 2003
bardziej odważny i dynamiczny, firma Estee Lauder wprowadza kolekcję The New Eyes, która odwołuje się do animacji obrazu. W centrum uwagi są oczy, tak więc główną część jesiennej kolekcji kosmetyków stanowią nowe, podwójne cienie do powiek Pure Color. Połączenie jasnego i ciemnego koloru w proporcji 70/30 tworzy mocny, graficzny element. Takie zestawienie kolorystyczne pozwala również na wykreowanie wyraźnego wizerunku, który nie mieści się w ramach zwykłej definicji makijażu oczu.
Trendy w makijażu
Guerlain Główną atrakcją kolekcji makijażu Guerlain jesień-zima 2003 jest nowy tusz. Aby uzyskać efekt niewiarygodnie długich, podkręconych rzęs nałożono tusz na końcówki rzęs, koncentrując się na modelowaniu
bardziej odważny i dynamiczny, firma &lt;name type="org"&gt;Estee Lauder&lt;/&gt; wprowadza kolekcję The New Eyes, która odwołuje się do animacji obrazu. W centrum uwagi są oczy, tak więc główną część jesiennej kolekcji kosmetyków stanowią nowe, podwójne cienie do powiek Pure Color. Połączenie jasnego i ciemnego koloru w proporcji 70/30 tworzy mocny, graficzny element. Takie zestawienie kolorystyczne pozwala również na wykreowanie wyraźnego wizerunku, który nie mieści się w ramach zwykłej definicji makijażu oczu.<br>Trendy w makijażu<br>&lt;name type="org"&gt;Guerlain&lt;/&gt; Główną atrakcją kolekcji makijażu &lt;name type="org"&gt;Guerlain&lt;/&gt; jesień-zima 2003 jest nowy tusz. Aby uzyskać efekt niewiarygodnie długich, podkręconych rzęs nałożono tusz na końcówki rzęs, koncentrując się na modelowaniu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego