Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
między fizycznym dotarciem informacji a psychologiczną strukturą jej dekodowania. Każde z opisanych stadiów wymaga wielokrotnych ekspozycji fizycznych. Ich ilość nie jest jednak dokładnie określona i zależy od specyficznych cech kampanii reklamowej. Przetwarzanie wiadomości na poziomie drugiej z kolei efektywnej ekspozycji może nastąpić na przykład po drugiej a przed dziesiątą fizyczną emisją wiadomości, zależnie od siły wpływu reklam konkurencyjnych i początkowej postawy odbiorcy. Konsekwencje zmian jakości przetwarzania komunikatu przez odbiorcę wskazują na zależność efektywności poszczególnych elementów struktury przekazu reklamowego od ilości ekspozycji oraz dynamiki zmiany stopnia ważności wiadomości dla odbiorcy w czasie rozwoju kampanii reklamowej. Konsekwencją powyższej zmiany ważności treści oraz struktury
między fizycznym dotarciem informacji a psychologiczną strukturą jej dekodowania. Każde z opisanych stadiów wymaga wielokrotnych ekspozycji fizycznych. Ich ilość nie jest jednak dokładnie określona i zależy od specyficznych cech kampanii reklamowej. Przetwarzanie wiadomości na poziomie drugiej z kolei efektywnej ekspozycji może nastąpić na przykład po drugiej a przed dziesiątą fizyczną emisją wiadomości, zależnie od siły wpływu reklam konkurencyjnych i początkowej postawy odbiorcy. Konsekwencje zmian jakości przetwarzania komunikatu przez odbiorcę wskazują na zależność efektywności poszczególnych elementów struktury przekazu reklamowego od ilości ekspozycji oraz dynamiki zmiany stopnia ważności wiadomości dla odbiorcy w czasie rozwoju kampanii reklamowej. Konsekwencją powyższej zmiany ważności treści oraz struktury
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego