Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
może on być podwyższony do 20%. Czas emisji filmów reklamowych (tzw. spotów reklamowych) w ciągu godziny nie powinien przekroczyć 20%, czyli 12 min.

Forma przedstawiania reklamy

Reklama powinna być łatwa do rozpoznania i wyraźnie oddzielona od
innych pozycji programu telewizyjnego za pomocą środków optycznych lub akustycznych; filmy reklamowe powinny być emitowane w blokach. Reklama oddziałująca na podświadomość jest niedopuszczalna. Niedopuszczalna jest też tzw. kryptoreklama, czyli przedstawianie produktów i usług w programach, gdy ma to służyć celom reklamowym. W programach reklamowych nie mogą występować (być na wizji lub czytać teksty) osoby, które regularnie prezentują programy informacyjne, jak dzienniki czy magazyny aktualności.

Miejsce
może on być podwyższony do 20%. Czas emisji filmów reklamowych (tzw. spotów reklamowych) w ciągu godziny nie powinien przekroczyć 20%, czyli 12 min.<br><br>&lt;tit&gt;Forma przedstawiania reklamy&lt;/&gt;<br><br>Reklama powinna być łatwa do rozpoznania i wyraźnie oddzielona od<br>innych pozycji programu telewizyjnego za pomocą środków optycznych lub akustycznych; filmy reklamowe powinny być emitowane w blokach. Reklama oddziałująca na podświadomość jest niedopuszczalna. Niedopuszczalna jest też tzw. kryptoreklama, czyli przedstawianie produktów i usług w programach, gdy ma to służyć celom reklamowym. W programach reklamowych nie mogą występować (być na wizji lub czytać teksty) osoby, które regularnie prezentują programy informacyjne, jak dzienniki czy magazyny aktualności.<br><br>&lt;tit&gt;Miejsce
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego