Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
z bliskiego związku obiektu z posiadanym przez osobę wartościującą standardem stanu idealnego tego obiektu.
5.
Wartość wynikająca z przewidywanej skali użyteczności obiektu.
6.
Wartość wynikająca z przewidywanych korzyści wynikających z bezpośredniego kontaktu z obiektem.
7.
Wartość tworzona na skutek doznań wywołanych przez kontakt z obiektem.
8.
Wartość wynikająca ze stanów emocjonalnych oraz uczuciowych odnoszących się do obiektu.
Sposób, w jaki tworzona jest wartość związana z elementami obrazu produktu, wpływa lub może wpływać na wybór środków określających rodzaj zapisu argumentacji komunikatu reklamowego. Jeśli staje się on dominantą formalną wiadomości - prowadzi do powstania komunikatu, którego przesłanie nie jest związane z jakością cech produktu
z bliskiego związku obiektu z posiadanym przez osobę wartościującą standardem stanu idealnego tego obiektu. <br>5. <br>Wartość wynikająca z przewidywanej skali użyteczności obiektu. <br>6. <br>Wartość wynikająca z przewidywanych korzyści wynikających z bezpośredniego kontaktu z obiektem. <br>7. <br>Wartość tworzona na skutek doznań wywołanych przez kontakt z obiektem. <br>8. <br>Wartość wynikająca ze stanów emocjonalnych oraz uczuciowych odnoszących się do obiektu. <br>Sposób, w jaki tworzona jest wartość związana z elementami obrazu produktu, wpływa lub może wpływać na wybór środków określających rodzaj zapisu argumentacji komunikatu reklamowego. Jeśli staje się on dominantą formalną wiadomości - prowadzi do powstania komunikatu, którego przesłanie nie jest związane z jakością cech produktu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego