Typ tekstu: Książka
Autor: Brzeziński Jerzy
Tytuł: Metodologia badań psychologicznych
Rok: 1996
co nam ów specjalista odpowie. I to jest ten kontekst umiejętnego formułowania pytań.

2.2. Znajomość czynna

Czynna znajomość metodologii badań psychologicznych obejmuje cztery konteksty:

(a) kontekst prowadzenia własnych badań empirycznych,

(b) kontekst integrowania rezultatów badawczych powstałych w różnych pracowniach,

(c) kontekst powtarzania (replikacji) badań empirycznych,

(d) kontekst psychologii badania empirycznego (psychologicznego!) i etyki zachowań badawczych psychologa.

Kontekst (a). Na ogół mówiąc o nauczaniu metodologii (zwłaszcza rozumianej, tak jak w niniejszym podręczniku - normatywnie) myślimy o tym, że słuchacz naszych wykładów czy czytelnik naszego podręcznika wykorzysta przyswojoną wiedzę z zakresu metodologii do prawidłowego przeprowadzenia badań empirycznych. I rzeczywiście jest to główny cel
co nam ów specjalista odpowie. I to jest ten kontekst umiejętnego formułowania pytań.<br><br>&lt;tit&gt; 2.2. Znajomość czynna&lt;/&gt;<br><br> Czynna znajomość metodologii badań psychologicznych obejmuje cztery konteksty:<br><br>(a) kontekst prowadzenia własnych badań empirycznych,<br><br>(b) kontekst integrowania rezultatów badawczych powstałych w różnych pracowniach,<br><br>(c) kontekst powtarzania (replikacji) badań empirycznych,<br><br>(d) kontekst psychologii badania empirycznego (psychologicznego!) i etyki zachowań badawczych psychologa. <br><br>Kontekst (a). Na ogół mówiąc o nauczaniu metodologii (zwłaszcza rozumianej, tak jak w niniejszym podręczniku - normatywnie) myślimy o tym, że słuchacz naszych wykładów czy czytelnik naszego podręcznika wykorzysta przyswojoną wiedzę z zakresu metodologii do prawidłowego przeprowadzenia badań empirycznych. I rzeczywiście jest to główny cel
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego