Typ tekstu: Książka
Autor: Dudczak Andrzej
Tytuł: Koparki. Teoria i projektowanie
Rok: 2000
pompę do tej gałęzi.
Dzięki temu zapewnia się stałą wartość mocy dostarczanej do silnika mechanizmu obrotu, niezależnie od obciążenia układu.
Omawiany mechanizm charakteryzuje się tym, że w trakcie rozruchu nadwozia wartość momentu obrotowego jest odwrotnie proporcjonalna do prędkości obrotowej nadwozia. Z tego powodu rozruch odbywa się płynnie, bez nadmiernych strat energetycznych.
Mechanizm obrotu nadwozia z zamkniętą przekładnią hydrostatyczną (rys. 11.5) jest zwykle stosowany w największych maszynach. Zakres zastosowania takiego rozwiązania konstrukcyjnego, jest uwarunkowany ceną tego typu przekładni. W przypadku maszyn małych, omawiane rozwiązanie układu napędowego mechanizmu obrotu byłoby po prostu za drogie.
Zamknięta przekładnia hydrostatyczna, (rys. 11.5) składa się
pompę do tej gałęzi.<br>Dzięki temu zapewnia się stałą wartość mocy dostarczanej do silnika mechanizmu obrotu, niezależnie od obciążenia układu.<br>Omawiany mechanizm charakteryzuje się tym, że w trakcie rozruchu nadwozia wartość momentu obrotowego jest odwrotnie proporcjonalna do prędkości obrotowej nadwozia. Z tego powodu rozruch odbywa się płynnie, bez nadmiernych strat energetycznych.<br>Mechanizm obrotu nadwozia z zamkniętą przekładnią hydrostatyczną (rys. 11.5) jest zwykle stosowany w największych maszynach. Zakres zastosowania takiego rozwiązania konstrukcyjnego, jest uwarunkowany ceną tego typu przekładni. W przypadku maszyn małych, omawiane rozwiązanie układu napędowego mechanizmu obrotu byłoby po prostu za drogie.<br>Zamknięta przekładnia hydrostatyczna, (rys. 11.5) składa się
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego