Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
na koncentrację uwagi odbiorcy, a tworzona ocena jest w większym stopniu efektem częstości docierania informacji, albo też wpływu znaczenia elementów logicznych owego przekazu.
Podsumowując - załóżmy, że sekwencja filmu reklamowego odnosi się do osoby wsiadającej do samochodu, który akurat kupiła, by po chwili nim odjechać. To, co nastąpi w trakcie tego epizodu, służyć ma wytworzeniu u widza poczucia współuczestniczenia w tworzeniu się przekonania co do słusznej decyzji zakupu. Wartość tworzona przez ocenę opartą na kryteriach poznawczych oznaczać będzie reakcję na porównanie wygody nowego samochodu w odniesieniu do wspomnień uciążliwych doświadczeń związanych z modelami, które osoba ta posiadała w przeszłości.
SYSTEM MOTYWÓW A
na koncentrację uwagi odbiorcy, a tworzona ocena jest w większym stopniu efektem częstości docierania informacji, albo też wpływu znaczenia elementów logicznych owego przekazu. <br>Podsumowując - załóżmy, że sekwencja filmu reklamowego odnosi się do osoby wsiadającej do samochodu, który akurat kupiła, by po chwili nim odjechać. To, co nastąpi w trakcie tego epizodu, służyć ma wytworzeniu u widza poczucia współuczestniczenia w tworzeniu się przekonania co do słusznej decyzji zakupu. Wartość tworzona przez ocenę opartą na kryteriach poznawczych oznaczać będzie reakcję na porównanie wygody nowego samochodu w odniesieniu do wspomnień uciążliwych doświadczeń związanych z modelami, które osoba ta posiadała w przeszłości. <br>&lt;tit&gt;SYSTEM MOTYWÓW A
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego