Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Życie Warszawy
Nr: 12.12
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
4 mld zł. Tymczasem w przyszłym roku na wszystkie modernizacje dróg, mostów i wiaduktów w Warszawie zarząd miasta będzie mógł przeznaczyć najwyżej 200-300 mln zł. - W pierwszej kolejności trzeba zmodernizować estakady u zbiegu Trasy Armii Krajowej z ul. Modlińską, wiadukt nad torami kolejowymi przy Żelaznej obok pl. Starynkiewicza oraz estakady na bielańskim odcinku Wisłostrady - uważa dr Marek Łagoda z Instytutu Badawczego Dróg i Mostów. - Ich fundamenty sypią się w zawrotnym tempie, a jezdnia pęka w oczach. Kosmetyczne poprawianie warszawskich dróg, praktykowane od wielu lat, niewiele daje. Tym bardziej że odbywa się nieregularnie, przypadkowo i całkowicie poza szerszą, obliczoną na lata
4 mld zł. Tymczasem w przyszłym roku na wszystkie modernizacje dróg, mostów i wiaduktów w Warszawie zarząd miasta będzie mógł przeznaczyć najwyżej 200-300 mln zł. - W pierwszej kolejności trzeba zmodernizować estakady u zbiegu Trasy Armii Krajowej z ul. Modlińską, wiadukt nad torami kolejowymi przy Żelaznej obok pl. Starynkiewicza oraz estakady na bielańskim odcinku Wisłostrady - uważa dr Marek Łagoda z Instytutu Badawczego Dróg i Mostów. - Ich fundamenty sypią się w zawrotnym tempie, a jezdnia pęka w oczach. Kosmetyczne poprawianie warszawskich dróg, praktykowane od wielu lat, niewiele daje. Tym bardziej że odbywa się nieregularnie, przypadkowo i całkowicie poza szerszą, obliczoną na lata
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego