Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 4
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1996
zawodów są bardzo liberalne. Auta startują w dwóch grupach: z silnikami o pojemności do 2 litrów oraz do 3 litrów (do tej grupy należą również doładowane jednostki 2-litrowe). Do startu dopuszczane są auta typu kit cars. Ople, BMW czy Peugeoty ścigające się na lodzie tylko linią nadwozia przypominają swoje fabryczne odpowiedniki. Do konstrukcji ramowych o masie poniżej 1000 kg montuje się ponad 300-konne silniki z układami przeniesienia napędu stale na cztery koła i kevlarowe nadwozia. Ściganty, pokonujące każde okrążenie ze średnią prędkością powyżej 100 km/h, zużywają ponad 70 litrów paliwa na 100 km.
Podczas 24 HEURES SUR GLACE
zawodów są bardzo liberalne. Auta startują w dwóch grupach: z silnikami o pojemności do 2 litrów oraz do 3 litrów (do tej grupy należą również doładowane jednostki 2-litrowe). Do startu dopuszczane są auta typu kit cars. Ople, BMW czy Peugeoty ścigające się na lodzie tylko linią nadwozia przypominają swoje fabryczne odpowiedniki. Do konstrukcji ramowych o masie poniżej 1000 kg montuje się ponad 300-konne silniki z układami przeniesienia napędu stale na cztery koła i kevlarowe nadwozia. Ściganty, pokonujące każde okrążenie ze średnią prędkością powyżej 100 km/h, zużywają ponad 70 litrów paliwa na 100 km.<br>Podczas 24 HEURES SUR GLACE
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego