Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 04.03 (14)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
lecz skomponowane z literackich produktów stanowiących wykładnię aktualnie obowiązujących mód, trendów i snobizmów, okraszonych poradami, recenzjami i felietonami. Czy produkowanie rozmaitych specjalistycznych, sensacyjnych lub poradnikowych periodyków ma coś wspólnego z dziennikarstwem informacyjnym? Czy kodeksy etyczne powstające w redakcjach można odnieść do mediów, które tylko pod względem formy przypominają wytwory dziennikarskiego fachu?

Wydawcy, a szczególnie nadawcy telewizyjni, doskonale wiedzą, że konsumenci ich produktów (widzowie, słuchacze, czytelnicy) mają też i inne potrzeby: chcą rozrywki, emocji i zabawy. Dlatego w telewizji informacje zajmują znikomą część czasu antenowego (choć dla bardziej nimi zainteresowanego widza są takie kanały, jak TVN 24, CNN czy BBC World). Z
lecz skomponowane z literackich produktów stanowiących wykładnię aktualnie obowiązujących mód, trendów i snobizmów, okraszonych poradami, recenzjami i felietonami. Czy produkowanie rozmaitych specjalistycznych, sensacyjnych lub poradnikowych periodyków ma coś wspólnego z dziennikarstwem informacyjnym? Czy kodeksy etyczne powstające w redakcjach można odnieść do mediów, które tylko pod względem formy przypominają wytwory dziennikarskiego fachu?<br><br>Wydawcy, a szczególnie nadawcy telewizyjni, doskonale wiedzą, że konsumenci ich produktów (widzowie, słuchacze, czytelnicy) mają też i inne potrzeby: chcą rozrywki, emocji i zabawy. Dlatego w telewizji informacje zajmują znikomą część czasu antenowego (choć dla bardziej nimi zainteresowanego widza są takie kanały, jak TVN 24, CNN czy BBC World). Z
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego