Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
które wymagają angażowania znacznej aktywności psychicznej. W konsekwencji zmiana postawy wobec desygnatów wiadomości może być jedynie rozpoczynana przez zmianę relewantnych przekonań, co powoduje ujmowanie procesu zmiany postaw jako funkcji niezgodności przekonań posiadanych i pożądanych oraz facylitacji elementów wiadomości. Związek matematyczny między niezgodnością i zmianą postawy staje się współzależny na poziomie facylitacji wywoływanej przez czynniki związane z elementami wiadomości lub cechami nadawcy.
Zgodnie z tym, zmiana postaw jaką wywołać ma treść wiadomości, musi początkowo odnosić się do zmiany początkowych przekonań, ze względu na siłę związku między kształtowaną postawą a tymi przekonaniami. Zdecydowana większość wiadomości konstruowanych dla potrzeb kampanii reklamowych oparta jest na
które wymagają angażowania znacznej aktywności psychicznej. W konsekwencji zmiana postawy wobec desygnatów wiadomości może być jedynie rozpoczynana przez zmianę relewantnych przekonań, co powoduje ujmowanie procesu zmiany postaw jako funkcji niezgodności przekonań posiadanych i pożądanych oraz facylitacji elementów wiadomości. Związek matematyczny między niezgodnością i zmianą postawy staje się współzależny na poziomie facylitacji wywoływanej przez czynniki związane z elementami wiadomości lub cechami nadawcy. <br>Zgodnie z tym, zmiana postaw jaką wywołać ma treść wiadomości, musi początkowo odnosić się do zmiany początkowych przekonań, ze względu na siłę związku między kształtowaną postawą a tymi przekonaniami. Zdecydowana większość wiadomości konstruowanych dla potrzeb kampanii reklamowych oparta jest na
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego