Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
dostarczane towary lub świadczone usługi,
- rodzaj, właściwości i prawa nadawcy reklamy, takie jak: jego tożsamość, majątek oraz jego przemysłowe, handlowe lub intelektualne prawa własności lub oznaczenia.
Przedstawione określenie reklamy wprowadzającej w błąd nie odbiega w zasadzie od definicji przyjmowanych w systemach wewnętrznych państw, które takie uregulowania zawierają. Uwzględnia się bowiem faktyczny i potencjalny wpływ na odbiorców i ich postępowanie ekonomiczne oraz faktyczną i potencjalną szkodliwość takiej reklamy dla konkurentów, działających na rynku.
Mówiąc o ujednoliceniu zasad prowadzenia reklamy w UE, co, jak należy jeszcze raz podkreślić, jest ważne dla polskich przedsiębiorstw działających na tym rynku oraz ze względu na wpływ tych
dostarczane towary lub świadczone usługi,<br>- rodzaj, właściwości i prawa nadawcy reklamy, takie jak: jego tożsamość, majątek oraz jego przemysłowe, handlowe lub intelektualne prawa własności lub oznaczenia.<br>Przedstawione określenie reklamy wprowadzającej w błąd nie odbiega w zasadzie od definicji przyjmowanych w systemach wewnętrznych państw, które takie uregulowania zawierają. Uwzględnia się bowiem faktyczny i potencjalny wpływ na odbiorców i ich postępowanie ekonomiczne oraz faktyczną i potencjalną szkodliwość takiej reklamy dla konkurentów, działających na rynku.<br>Mówiąc o ujednoliceniu zasad prowadzenia reklamy w UE, co, jak należy jeszcze raz podkreślić, jest ważne dla polskich przedsiębiorstw działających na tym rynku oraz ze względu na wpływ tych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego