Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Życie Warszawy
Nr: 23.11
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
nas kilka firm, że chętnie zareklamowałyby swoje usługi w ten sposób. Zgodziliśmy się. To było tylko kilkanaście parkometrów. W żaden specjalny sposób nie zabiegaliśmy o to - wyjaśnia rzeczniczka WaParku. A wiceprezydent Warszawy Tomasz Sieradz dodaje: - Tutaj raczej nie chodziło o wielki zysk, a bardziej o dodatkowe zabezpieczenie kwitów parkometrowych przed fałszowaniem. Czy oznacza to więc, że kwity są podrabiane? - Zdarza się - przyznaje wiceprezydent. Jaki będzie podział wpływów z reklamy? W najlepszym wypadku pół na pół. Ale najprawdopodobniej taki, jak w przypadku obecnych wpływów z opłat za parkowanie: 60 proc. dla WaParku, 40 proc. dla miasta. To jednak kwestia negocjacji. - Sądzę, że
nas kilka firm, że chętnie zareklamowałyby swoje usługi w ten sposób. Zgodziliśmy się. To było tylko kilkanaście parkometrów. W żaden specjalny sposób nie zabiegaliśmy o to - wyjaśnia rzeczniczka WaParku. A wiceprezydent Warszawy Tomasz Sieradz dodaje: - Tutaj raczej nie chodziło o wielki zysk, a bardziej o dodatkowe zabezpieczenie kwitów <orig>parkometrowych</> przed fałszowaniem. Czy oznacza to więc, że kwity są podrabiane? - Zdarza się - przyznaje wiceprezydent. Jaki będzie podział wpływów z reklamy? W najlepszym wypadku pół na pół. Ale najprawdopodobniej taki, jak w przypadku obecnych wpływów z opłat za parkowanie: 60 proc. dla WaParku, 40 proc. dla miasta. To jednak kwestia negocjacji. - Sądzę, że
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego