Typ tekstu: Audycja radiowa
Tytuł: Rozmowy niekontrolowane Radio TOK FM
Rok: 2001
Jacek Sobala, Katarzyna Haftek, Tok FM.
Ja tak chciałam spytać się, dlaczego to wynika tak ze stosunku senatu do reklamy, że reklama jest zjawiskiem całkowicie negatywnym, bo chcemy ją wygonić, ja rozumiem, że telewizja publiczna to jest zupełnie inne zagadnienie, ale z telewizji takiej komercyjnej również, żeby nie, nie przerywać filmów fabularnych i, i telewizyjnych reklamą? Dlaczego to jest negatywne zjawisko tylko?
No, zjawisko tylko, no, nie myślę, że nie chcą jej zupełnie przegonić, o tym nie mam mowy, chcą nie pozwolić reklamy podczas filmu, bo pewnie uważają, że jest denerwująca, no, i myślę, że to jest główny powód, powiem zupełnie szczerze
Jacek Sobala, Katarzyna Haftek, Tok FM.&lt;/&gt;<br>&lt;who1&gt;Ja tak chciałam spytać się, dlaczego to wynika tak ze stosunku senatu do reklamy, że reklama jest zjawiskiem całkowicie negatywnym, bo chcemy ją wygonić, ja rozumiem, że telewizja publiczna to jest zupełnie inne zagadnienie, ale z telewizji takiej komercyjnej również, żeby nie, nie przerywać filmów fabularnych i, i telewizyjnych reklamą? Dlaczego to jest negatywne zjawisko tylko?&lt;/&gt; <br>&lt;who3&gt;No, zjawisko tylko, no, nie myślę, że nie chcą jej zupełnie przegonić, o tym nie mam mowy, chcą nie pozwolić reklamy podczas filmu, bo pewnie uważają, że jest denerwująca, no, i myślę, że to jest główny powód, powiem zupełnie szczerze
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego