Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 02.07
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
kiedy narażone są interesy konsumentów. A na wojnach cenowych konsumenci zwykle wygrywają.

Wojna skuteczna

Wojnom cenowym towarzyszą różne strategie. Najczęściej chodzi o szybkie wywalczenie sobie miejsca na rynku. Tak kiedyś zrobił koreański koncern Daewoo. W ciągu krótkiego czasu nieznana firma stała się drugim sprzedawcą aut.

Zdaniem dr. Piotra Wójcika z firmy IQS and Quant Group, specjalisty w dziedzinie psychologii marketingu, wojną cenową można zdobyć rynek, ale się go nie utrzyma. - Klient, poza niską ceną, oczekuje też jakości. Jeśli ten warunek nie zostanie spełniony, odejdzie tak szybko, jak przyszedł - tłumaczy dr Wójcik. - Zwłaszcza że klienci "wrażliwi cenowo" odznaczają się niewielką lojalnością.

Z
kiedy narażone są interesy konsumentów. A na wojnach cenowych konsumenci zwykle wygrywają.<br><br>&lt;tit&gt;Wojna skuteczna&lt;/&gt;<br><br>Wojnom cenowym towarzyszą różne strategie. Najczęściej chodzi o szybkie wywalczenie sobie miejsca na rynku. Tak kiedyś zrobił koreański koncern Daewoo. W ciągu krótkiego czasu nieznana firma stała się drugim sprzedawcą aut.<br><br>Zdaniem dr. Piotra Wójcika z firmy IQS and Quant Group, specjalisty w dziedzinie psychologii marketingu, wojną cenową można zdobyć rynek, ale się go nie utrzyma. - Klient, poza niską ceną, oczekuje też jakości. Jeśli ten warunek nie zostanie spełniony, odejdzie tak szybko, jak przyszedł - tłumaczy dr Wójcik. - Zwłaszcza że klienci "wrażliwi cenowo" odznaczają się niewielką lojalnością.<br><br>Z
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego