Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
warto uwzględnić wpływ dwóch kardynalnych dla modyfikowania procesu odbioru reklamy procesów psychicznych: uwagi oraz zaangażowania odbiorcy. Określają one sposób odbioru zarówno samej wiadomości, jak i poszczególnych jej elementów.
Proces uwagi wpływa między innymi na jakość odbioru i interpretacji komunikatu na kolejnych poziomach percepcji, a więc określa nadrzędność poszczególnych elementów konstrukcji formalnej wiadomości. Określa również odbiór komunikatu na poziomie świadomym lub takim, który angażuje świadomość w niewielkim stopniu. To z kolei determinuje dostosowanie struktury przekazu do etapów przebiegu kampanii reklamowej. Proces uwagi decyduje więc o cechach informacji, które są efektywnie odbierane i interpretowane, a także sytuuje odbiór na poziomie automatycznym lub kontrolowanym
warto uwzględnić wpływ dwóch kardynalnych dla modyfikowania procesu odbioru reklamy procesów psychicznych: uwagi oraz zaangażowania odbiorcy. Określają one sposób odbioru zarówno samej wiadomości, jak i poszczególnych jej elementów. <br>Proces uwagi wpływa między innymi na jakość odbioru i interpretacji komunikatu na kolejnych poziomach percepcji, a więc określa nadrzędność poszczególnych elementów konstrukcji formalnej wiadomości. Określa również odbiór komunikatu na poziomie świadomym lub takim, który angażuje świadomość w niewielkim stopniu. To z kolei determinuje dostosowanie struktury przekazu do etapów przebiegu kampanii reklamowej. Proces uwagi decyduje więc o cechach informacji, które są efektywnie odbierane i interpretowane, a także sytuuje odbiór na poziomie automatycznym lub kontrolowanym
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego