Typ tekstu: Książka
Autor: Hamrol Adam, Mantura Władysław
Tytuł: Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 1998
funkcji podmiotu. Na przykład dla producenta cena wyrobu finalnego jest walorem i maksymantą, a dla użytkownika - mankamentem i minimantą (podrozdział1.2). Koszty i straty przedsiębiorstwa są klasyfikowane jako mankamenty i minimanty. Na podejmowanie decyzji dotyczących jakości danego obiektu zarządzania wpływa saldo bilansu pozytywnych i negatywnych skutków ekonomicznych tej jakości (różnicowa formuła rachunku efektywności ekonomicznej [31]).
Istotę zarządzania jakością wyrażają procesy informacyjno-decyzyjne: planowania, projektowania, zapewniania, realizacji, kontroli i doskonalenia jakości obiektów zarządzania w przedsiębiorstwie produkcyjnym. Są to obiekty prezentowane w ujęciu podmiotowym, działaniowym (procesowym) lub zasobowym (podrozdział 4.2). Do tych obiektów są odnoszone kategorie ekonomiczne (cechy ekonomiczne) oraz pozostałe kategorie
funkcji podmiotu. Na przykład dla producenta cena wyrobu finalnego jest walorem i maksymantą, a dla użytkownika - mankamentem i minimantą (podrozdział1.2). Koszty i straty przedsiębiorstwa są klasyfikowane jako mankamenty i minimanty. Na podejmowanie decyzji dotyczących jakości danego obiektu zarządzania wpływa saldo bilansu pozytywnych i negatywnych skutków ekonomicznych tej jakości (różnicowa formuła rachunku efektywności ekonomicznej [31]).<br>Istotę zarządzania jakością wyrażają procesy informacyjno-decyzyjne: planowania, projektowania, zapewniania, realizacji, kontroli i doskonalenia jakości obiektów zarządzania w przedsiębiorstwie produkcyjnym. Są to obiekty prezentowane w ujęciu podmiotowym, działaniowym (procesowym) lub zasobowym (podrozdział 4.2). Do tych obiektów są odnoszone kategorie ekonomiczne (cechy ekonomiczne) oraz pozostałe kategorie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego