Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
jest włączanie się do systemów franchisingowych, tworzonych przez wielkie firmy. Na początku 1993r. w handlu w krajach Unii Europejskiej działało 2216 systemów franchisingowych, skupiających 111340 tak rozumianych licencjobiorców (franchisees). Systemy franchisingowe działały w 4% punktów sprzedaży.
Franchising jest najsilniej rozwinięty we Francji, gdzie tylko w sferze detalu działa 270 central franchisingowych (franchisors). Współdziałają one z 20250 franchisobiorcami (franchisees). W 1991r. ich obroty wyniosły 18mldECU, co stanowiło 8% wartości sprzedaży detalicznej. Początki rozwoju franchisingu w handlu detalicznym we Francji - to wprowadzanie ich do handlu kosmetykami i wyrobami alkoholowymi. Rozwijały się systemy handlowe, które działały na zasadach franchisingu, lecz wówczas takiej nazwy jeszcze
jest włączanie się do systemów franchisingowych, tworzonych przez wielkie firmy. Na początku 1993r. w handlu w krajach Unii Europejskiej działało 2216 systemów franchisingowych, skupiających 111340 tak rozumianych licencjobiorców (franchisees). Systemy franchisingowe działały w 4% punktów sprzedaży.<br>Franchising jest najsilniej rozwinięty we Francji, gdzie tylko w sferze detalu działa 270 central franchisingowych (franchisors). Współdziałają one z 20250 franchisobiorcami (franchisees). W 1991r. ich obroty wyniosły 18mldECU, co stanowiło 8% wartości sprzedaży detalicznej. Początki rozwoju franchisingu w handlu detalicznym we Francji - to wprowadzanie ich do handlu kosmetykami i wyrobami alkoholowymi. Rozwijały się systemy handlowe, które działały na zasadach franchisingu, lecz wówczas takiej nazwy jeszcze
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego