Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
na samej wiadomości, jak i na sytuacji, w jakiej wiadomość ta jest eksponowana. Znaczenie stymulacji koncentracji uwagi jest tym większe, im mniejsza jest intencja odbioru wiadomości i silniejsze nastawienie odbiorcy na te elementy sytuacji, które nie wiążą się w sposób bezpośredni z emisją przekazu reklamowego. Zarówno motoryczna, jak i selekcyjna funkcja procesu uwagi decyduje o jakości odbioru. Znaczenie stanu skupienia uwagi na wiadomości oraz wzrost stanu jej koncentracji są najistotniejsze w czasie pierwszych ekspozycji wiadomości. Ukierunkowanie motoryczne receptorów decyduje zarówno o wyodrębnieniu z otoczenia samego percepowanego obiektu, jak i jego strukturalnych części. W stosunku do przekazów reklamowych decydować będzie ono zarówno
na samej wiadomości, jak i na sytuacji, w jakiej wiadomość ta jest eksponowana. Znaczenie stymulacji koncentracji uwagi jest tym większe, im mniejsza jest intencja odbioru wiadomości i silniejsze nastawienie odbiorcy na te elementy sytuacji, które nie wiążą się w sposób bezpośredni z emisją przekazu reklamowego. Zarówno motoryczna, jak i selekcyjna funkcja procesu uwagi decyduje o jakości odbioru. Znaczenie stanu skupienia uwagi na wiadomości oraz wzrost stanu jej koncentracji są najistotniejsze w czasie pierwszych ekspozycji wiadomości. Ukierunkowanie motoryczne receptorów decyduje zarówno o wyodrębnieniu z otoczenia samego percepowanego obiektu, jak i jego strukturalnych części. W stosunku do przekazów reklamowych decydować będzie ono zarówno
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego