Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
najniższy poziom osiąga w Irlandii - 3kg. Podobne różnice występują w konsumpcji napojów: w Irlandii pije się 2 razy więcej herbaty, niż wynosi przeciętna dla całej UE, konsumenci duńscy natomiast piją 2 razy więcej (10,8kg) kawy, niż średnio w krajach UE. W Wielkiej Brytanii pije się za to dwukrotnie więcej gazowanych napojów (125 litrów), a w Grecji 3 razy więcej spirytusu (15 litrów), niż przeciętnie w całej grupie tych krajów.

2.5.2. Eurosegmenty nabywców

Oprócz ustalenia liczebności nabywców i ich cech demograficznych, ważna jest także identyfikacja segmentów rynkowych ze względu na kryteria ekonomiczno-społeczne. W poszczególnych krajach Unii Europejskiej stosuje
najniższy poziom osiąga w Irlandii - 3kg. Podobne różnice występują w konsumpcji napojów: w Irlandii pije się 2 razy więcej herbaty, niż wynosi przeciętna dla całej UE, konsumenci duńscy natomiast piją 2 razy więcej (10,8kg) kawy, niż średnio w krajach UE. W Wielkiej Brytanii pije się za to dwukrotnie więcej gazowanych napojów (125 litrów), a w Grecji 3 razy więcej spirytusu (15 litrów), niż przeciętnie w całej grupie tych krajów.<br><br>&lt;tit&gt;2.5.2. Eurosegmenty nabywców&lt;/&gt;<br><br>Oprócz ustalenia liczebności nabywców i ich cech demograficznych, ważna jest także identyfikacja segmentów rynkowych ze względu na kryteria ekonomiczno-społeczne. W poszczególnych krajach Unii Europejskiej stosuje
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego