Typ tekstu: Książka
Autor: Zielińska Teresa
Tytuł: Maszyny kroczące
Rok: 2003
stałej prędkości,
uwzględniając procentowo większe zapotrzebowanie niż obliczono. Można też określić oczekiwany zakres wartości momentów napędowych, uwzględniając strukturę kinematyczną systemu, jego ruch i obciążenie.
Załóżmy jednak, że bezwładność JLM jest znana. Do obliczenia momentu TLMC należy
znać profil zmian prędkości. Nie jest to trudne, bowiem profesjonalne sterowniki
ruchu mają wbudowane generatory profilu prędkości, gdzie podana jest częstotliwość sterowania (a więc też długość jednego kroku sterowania). Jeżeli stosowane są własne systemy sterujące, częstotliwość sterowania, a także profil prędkości silnika muszą być ustalone przez projektanta, a więc znane. Najczęściej stosowane profile zmian prędkości to profil trapezoidalny albo trójkątny. W profilu trójkątnym przez pół
stałej prędkości, <br>uwzględniając procentowo większe zapotrzebowanie niż obliczono. Można też określić oczekiwany zakres wartości momentów napędowych, uwzględniając strukturę kinematyczną systemu, jego ruch i obciążenie. <br>Załóżmy jednak, że bezwładność JLM jest znana. Do obliczenia momentu TLMC należy <br>znać profil zmian prędkości. Nie jest to trudne, bowiem profesjonalne sterowniki <br>ruchu mają wbudowane generatory profilu prędkości, gdzie podana jest częstotliwość sterowania (a więc też długość jednego kroku sterowania). Jeżeli stosowane są własne systemy sterujące, częstotliwość sterowania, a także profil prędkości silnika muszą być ustalone przez projektanta, a więc znane. Najczęściej stosowane profile zmian prędkości to profil trapezoidalny albo trójkątny. W profilu trójkątnym przez pół
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego