Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1996
modele stylizowane przez Vala Page'a - młodego designera, pracującego wcześniej dla konkurencyjnego Ariela. Licencyjną produkcję motocykli uruchomiono także w Niemczech (TWN).
Triumphy otrzymały "kroplowe" zbiorniki paliwa, zamontowane na ramie (poprzednie modele miały płaskie zbiorniki, mocowane pod ramą). Kiepska passa firmy trwała jednak aż do 1936 roku, kiedy to miejsce Page'a zajął genialny mechanik Edward Turner. Utrzymano produkcję dotychczasowych modeli: L2/1-250 cm3, 3/2-350 cm3, 5/5-500 cm3, które wytwarzano pod nową nazwą Tiger (w zależności od pojemności silnika były to odpowiednio: Tiger 70, 80, 90). Turner zaprezentował prototyp górnozaworowego silnika Speed-Twin, o pojemności 490 cm3 i mocy
modele stylizowane przez Vala Page'a - młodego designera, pracującego wcześniej dla konkurencyjnego Ariela. Licencyjną produkcję motocykli uruchomiono także w Niemczech (TWN).<br>Triumphy otrzymały "kroplowe" zbiorniki paliwa, zamontowane na ramie (poprzednie modele miały płaskie zbiorniki, mocowane pod ramą). Kiepska passa firmy trwała jednak aż do 1936 roku, kiedy to miejsce Page'a zajął genialny mechanik Edward Turner. Utrzymano produkcję dotychczasowych modeli: L2/1-250 cm3, 3/2-350 cm3, 5/5-500 cm3, które wytwarzano pod nową nazwą Tiger (w zależności od pojemności silnika były to odpowiednio: Tiger 70, 80, 90). Turner zaprezentował prototyp górnozaworowego silnika Speed-Twin, o pojemności 490 cm3 i mocy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego