Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 44
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 1997
drugich, porównywania cen z wagą produktu, wybierania świeżych towarów? Gdzie, jeśli nie na promocjach i degustacjach, moje dzieci mogą zweryfikować reklamy: upragniona rzecz okazuje się nagle wcale nie taka smaczna albo zbyt droga - broni rodzinnych wycieczek do hipersklepów Barbara Falandysz, robiąca w megacentrach wręcz hurtowe zakupy.
Gdy w Warszawie otwarto gigantyczny Géant o powierzchni 35 tys. m kw., największy sklep stolicy, przez pierwszych kilka dni zdobycie koszyka graniczyło z cudem. Dla klientów przygotowano 2 tys. wózków i 64 kasy. Kilkadziesiąt pracownic w koszulkach z napisem "W czym mogę pomóc?" porusza się po sklepie na wrotkach. W odróżnieniu od wcześniej powstałych hipermarketów
drugich, porównywania cen z wagą produktu, wybierania świeżych towarów? Gdzie, jeśli nie na promocjach i degustacjach, moje dzieci mogą zweryfikować reklamy: upragniona rzecz okazuje się nagle wcale nie taka smaczna albo zbyt droga - broni rodzinnych wycieczek do hipersklepów Barbara Falandysz, robiąca w megacentrach wręcz hurtowe zakupy.<br>Gdy w Warszawie otwarto gigantyczny Géant o powierzchni 35 tys. m kw., największy sklep stolicy, przez pierwszych kilka dni zdobycie koszyka graniczyło z cudem. Dla klientów przygotowano 2 tys. wózków i 64 kasy. Kilkadziesiąt pracownic w koszulkach z napisem "W czym mogę pomóc?" porusza się po sklepie na wrotkach. W odróżnieniu od wcześniej powstałych hipermarketów
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego