Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 23
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1995
marketingu i handlowego, ma pole do popisu. Również fakt, że obowiązuje zakaz reklamy alkoholu, pobudza do wysiłku: jak przechytrzyć i ominąć zakazy. Browary oceniają, że są mocno rozwojowe ("Towarzyszymy ludziom wszędzie") i przyszłościowe. Prywatyzują się, w perspektywie giełda. Spożycie w kraju ciągle jest niskie - 37 litrów na głowę. Będziemy chyba gonić czołówkę. Gdzie nam do Czechosłowacji (150 litrów), nie wspominając Bawarii (200 litrów na głowę). Browary widzą więc przyszłość jasno. A w perspektywie walka z konkurencją. W dawnych latach była wielka przyjaźń między browarami. Przyczyna była prosta - obowiązywał ścisły regionalny podział. Okocim rzadko spotkało się we Wrocławiu, piwo stąd nie miało
marketingu i handlowego, ma pole do popisu. Również fakt, że obowiązuje zakaz reklamy alkoholu, pobudza do wysiłku: jak przechytrzyć i ominąć zakazy. Browary oceniają, że są mocno rozwojowe ("Towarzyszymy ludziom wszędzie") i przyszłościowe. Prywatyzują się, w perspektywie giełda. Spożycie w kraju ciągle jest niskie - 37 litrów na głowę. Będziemy chyba gonić czołówkę. Gdzie nam do Czechosłowacji (150 litrów), nie wspominając Bawarii (200 litrów na głowę). Browary widzą więc przyszłość jasno. A w perspektywie walka z konkurencją. W dawnych latach była wielka przyjaźń między browarami. Przyczyna była prosta - obowiązywał ścisły regionalny podział. Okocim rzadko spotkało się we Wrocławiu, piwo stąd nie miało
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego