Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
37,8mln odbiera telewizję kablową, a 22,5mln odbiera programy satelitarne.
W różnych grupach krajów europejskich te struktury wyglądają różnie, co uwidocznia tabl. 70.
Widać wyraźnie, że tradycyjne systemy odbioru telewizji dominują w krajach Europy Południowej, natomiast w krajach niemieckojęzycznych duży udział ma telewizja kablowa. W samych tylko Niemczech 15mln gospodarstw domowych posiada telewizję kablową.
W RFN istnieje największa sieć telewizji kablowej w Europie. W tym kraju udział telewizji kablowej i satelitarnej wynosi ok. 75%. Podsumowując znaczenie telewizji dla reklamy można przytoczyć przewidywania agencji reklamowej Saatchi & Saatchi, według których wpływy z reklamy telewizyjnej wzrosną z 10mld USD pod koniec lat osiemdziesiątych do
37,8mln odbiera telewizję kablową, a 22,5mln odbiera programy satelitarne.<br>W różnych grupach krajów europejskich te struktury wyglądają różnie, co uwidocznia tabl. 70.<br>Widać wyraźnie, że tradycyjne systemy odbioru telewizji dominują w krajach Europy Południowej, natomiast w krajach niemieckojęzycznych duży udział ma telewizja kablowa. W samych tylko Niemczech 15mln gospodarstw domowych posiada telewizję kablową.<br>W RFN istnieje największa sieć telewizji kablowej w Europie. W tym kraju udział telewizji kablowej i satelitarnej wynosi ok. 75%. Podsumowując znaczenie telewizji dla reklamy można przytoczyć przewidywania agencji reklamowej Saatchi &amp; Saatchi, według których wpływy z reklamy telewizyjnej wzrosną z 10mld USD pod koniec lat osiemdziesiątych do
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego