Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Młody Technik
Nr: 3
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1971
ich zniszczenie.
5. Sprawdzamy czy ważniejsze śruby i nakrętki są dokręcone, przy tym szczególną uwagę zwracamy na nakrętki mocujące koła pojazdu i silnik.
Nie należy zapominać o sprawdzeniu prawidłowego działania hamulców.
Jeśli przed zimą nie zakonserwowaliśmy łańcucha napędowego, warto przemyć go naftą lub benzyną i poddać gorącej kąpieli w smarze grafitowym. Polepszy to pracę łańcucha i zwiększy jego trwałość. Smar grafitowy zastąpić można mieszaniną łoju (90%) i grafitu (10%).
Należałoby również upewnić się, czy filtr powietrza w gaźniku nie jest zanieczyszczony. Jeśli tak, to przemywamy go w benzynie, po wyschnięciu zaś lekko nasycamy olejem silnikowym. Aby móc przeprowadzić regulację poszczególnych zespołów
ich zniszczenie.<br>5. Sprawdzamy czy ważniejsze śruby i nakrętki są dokręcone, przy tym szczególną uwagę zwracamy na nakrętki mocujące koła pojazdu i silnik.<br>Nie należy zapominać o sprawdzeniu prawidłowego działania hamulców.<br>Jeśli przed zimą nie zakonserwowaliśmy łańcucha napędowego, warto przemyć go naftą lub benzyną i poddać gorącej kąpieli w smarze grafitowym. Polepszy to pracę łańcucha i zwiększy jego trwałość. Smar grafitowy zastąpić można mieszaniną łoju (90%) i grafitu (10%).<br>Należałoby również upewnić się, czy filtr powietrza w gaźniku nie jest zanieczyszczony. Jeśli tak, to przemywamy go w benzynie, po wyschnięciu zaś lekko nasycamy olejem silnikowym. Aby móc przeprowadzić regulację poszczególnych zespołów
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego