Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 25
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
stosuje się też badania ich reakcji fizjologicznych na rozmaite działania marketingowe (aktywność elektryczna mózgu, zmiany wielkości źrenic, ciśnienie, oddech itp.).

Kup i wygraj czyli w sidłach promocji

Pomysł obsypywania klienta prezentami to jedno z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych.

Kiedy pewna firma samochodowa ogłosiła, że do każdego sprzedanego auta dodaje dwa rowery gratis, sprzedaż wzrosła lawinowo. A kolejka chętnych dokładniej oglądała rowery niż sam samochód. Po dziesięciu latach doświadczeń z wolnym rynkiem hasło: promocja! w najmniejszym stopniu nie straciło dziewiczego uroku i magii przyciągania. 93 proc. Polaków - ankietowanych przez Instytut Badania Opinii i Rynku Pentor - lubi (a przynajmniej toleruje) promocje i korzysta z
stosuje się też badania ich reakcji fizjologicznych na rozmaite działania marketingowe (aktywność elektryczna mózgu, zmiany wielkości źrenic, ciśnienie, oddech itp.).<br><br>&lt;tit&gt;Kup i wygraj czyli w sidłach promocji&lt;/&gt;<br><br>Pomysł obsypywania klienta prezentami to jedno z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych.<br><br>Kiedy pewna firma samochodowa ogłosiła, że do każdego sprzedanego auta dodaje dwa rowery gratis, sprzedaż wzrosła lawinowo. A kolejka chętnych dokładniej oglądała rowery niż sam samochód. Po dziesięciu latach doświadczeń z wolnym rynkiem hasło: promocja! w najmniejszym stopniu nie straciło dziewiczego uroku i magii przyciągania. 93 proc. Polaków - ankietowanych przez Instytut Badania Opinii i Rynku Pentor - lubi (a przynajmniej toleruje) promocje i korzysta z
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego