Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
Również w Polsce podjęto próbę opracowania kodeksu reklamowego pod nazwą Polskiego kodeksu etyki reklamowej. Jego projekt został przygotowany przez wspomnianą już Koalicję Wolnego Słowa VOX. Kodeks ten jest oparty głównie na rozwiązaniach przyjętych w Międzynarodowym kodeksie reklamy, zaaprobowanym przez Międzynarodową Izbę Handlową podczas 47 sesji tej organizacji w Paryżu 2 grudnia 1986r. Uwzględniono też wytyczne prezydium MIH z 22 marca 1982r., dotyczące reklamy adresowanej do dzieci.
Jak stwierdza się w kodeksie, jego postanowienia winny być interpretowane łącznie z innymi kodeksami marketingu Międzynarodowej Izby Handlowej (ICC), a zwłaszcza z:
- Kodeksem badań marketingowych,
- Kodeksem promocji sprzedaży,
- Kodeksem bezpośredniej wysyłki ofert i sprzedaży wysyłkowej
Również w Polsce podjęto próbę opracowania kodeksu reklamowego pod nazwą Polskiego kodeksu etyki reklamowej. Jego projekt został przygotowany przez wspomnianą już Koalicję Wolnego Słowa VOX. Kodeks ten jest oparty głównie na rozwiązaniach przyjętych w Międzynarodowym kodeksie reklamy, zaaprobowanym przez Międzynarodową Izbę Handlową podczas 47 sesji tej organizacji w Paryżu 2 grudnia 1986r. Uwzględniono też wytyczne prezydium MIH z 22 marca 1982r., dotyczące reklamy adresowanej do dzieci.<br>Jak stwierdza się w kodeksie, jego postanowienia winny być interpretowane łącznie z innymi kodeksami marketingu Międzynarodowej Izby Handlowej (ICC), a zwłaszcza z:<br>- Kodeksem badań marketingowych,<br>- Kodeksem promocji sprzedaży,<br>- Kodeksem bezpośredniej wysyłki ofert i sprzedaży wysyłkowej
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego