Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Życie Warszawy
Nr: 11.02
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2002
nie próbując go zrozumieć. Po pewnym czasie okazuje się, że dźwięki, słowa, struktury zdaniowe języka są dziecku znajome. Następny etap to zaznajomienie malca ze znaczeniem poznanych i przyswojonych już dźwięków, co ma miejsce podczas regularnych zajęć prowadzonych przez wykwalifikowanych nauczycieli Helen Doron. W niewielkich grupach (4-8 osób) dzieci przez gry, zabawy i piosenki poznają z kontekstu znaczenie wcześniej opanowanych dźwięków, uczą się też właściwego zastosowania wyrazów i zwrotów. Starsze łączą to z nauką czytania i pisania. - Każde dziecko po kilku latach nauki bez względu na zdolności lingwistyczne, będzie umiało swobodnie porozumiewać się w obcym języku - mówi Magdalena Pawłowska. - Poza tym nauka
nie próbując go zrozumieć. Po pewnym czasie okazuje się, że dźwięki, słowa, struktury zdaniowe języka są dziecku znajome. Następny etap to zaznajomienie malca ze znaczeniem poznanych i przyswojonych już dźwięków, co ma miejsce podczas regularnych zajęć prowadzonych przez wykwalifikowanych nauczycieli Helen Doron. W niewielkich grupach (4-8 osób) dzieci przez gry, zabawy i piosenki poznają z kontekstu znaczenie wcześniej opanowanych dźwięków, uczą się też właściwego zastosowania wyrazów i zwrotów. Starsze łączą to z nauką czytania i pisania. - Każde dziecko po kilku latach nauki bez względu na zdolności lingwistyczne, będzie umiało swobodnie porozumiewać się w obcym języku - mówi Magdalena Pawłowska. - Poza tym nauka
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego