Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 02.20 (8)
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 2000
natomiast w Polsce przeżył rozczarowanie - ten zapach nie został zaakceptowany. Podobnie było z perfumami "Goya", które okazały się niewypałem i zniknęły z rynku. Z kilkuset nowych zapachów, jakie co roku pojawiają się w sprzedaży, na sukces może liczyć nie więcej niż dziesięć - szacują analitycy branży. Wygrywa ten, który trafi w gusta odbiorców w poszczególnych krajach. Amerykanki upodobały sobie zapachy kwiatowe i najchętniej kupują perfumy, które pachną podobnie do "Eternity" - wynika z badań niemieckiej Federacji Przemysłu Perfumeryjnego. Niemki wolą zapachy bardziej orientalne, ale też z nutą kwiatową ("Vanderbilt", "Gabriela Sabatini"), Francuzki - orientalne "Opium" i "Casmir", Angielki preferują chyprowe "Moments", zaś Hiszpanki - cytrusową
natomiast w Polsce przeżył rozczarowanie - ten zapach nie został zaakceptowany. Podobnie było z perfumami "Goya", które okazały się niewypałem i zniknęły z rynku. Z kilkuset nowych zapachów, jakie co roku pojawiają się w sprzedaży, na sukces może liczyć nie więcej niż dziesięć - szacują analitycy branży. Wygrywa ten, który trafi w gusta odbiorców w poszczególnych krajach. Amerykanki upodobały sobie zapachy kwiatowe i najchętniej kupują perfumy, które pachną podobnie do "Eternity" - wynika z badań niemieckiej Federacji Przemysłu Perfumeryjnego. Niemki wolą zapachy bardziej orientalne, ale też z nutą kwiatową ("Vanderbilt", "Gabriela Sabatini"), Francuzki - orientalne "Opium" i "Casmir", Angielki preferują chyprowe "Moments", zaś Hiszpanki - cytrusową
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego