Typ tekstu: Książka
Autor: Grzegorczyk Wojciech
Tytuł: Strategie marketingowe banków
Rok: 1996
a także częstym konkurowaniem za pomocą cen, to poziom lojalności klientów jest niski. Zaobserwowano, że klienci bardzo często przestają korzystać z usług banku, jeśli pojawi się możliwość korzystniejszych cen w innych bankach, lub nawet rezygnują z usług bankowych na korzyść instytucji parabankowych o niewyjaśnionym dotąd w Polsce statusie prawnym. Dlatego gwałtowne ruchy cen są prawie wykluczone, a manipulowanie nimi przez banki jest bardzo ostrożne.
Najczęściej jednak stosowana jest polityka różnicowania oferty banków, a różnicowanie cen odbywa się głównie poprzez wprowadzanie na rynek nowych produktów banku lub produktów ulepszonych (np. w kilku odmianach). Obserwacja i badania ankietowe przeprowadzone w bankach wykazały, że
a także częstym konkurowaniem za pomocą cen, to poziom lojalności klientów jest niski. Zaobserwowano, że klienci bardzo często przestają korzystać z usług banku, jeśli pojawi się możliwość korzystniejszych cen w innych bankach, lub nawet rezygnują z usług bankowych na korzyść instytucji parabankowych o niewyjaśnionym dotąd w Polsce statusie prawnym. Dlatego gwałtowne ruchy cen są prawie wykluczone, a manipulowanie nimi przez banki jest bardzo ostrożne.<br>Najczęściej jednak stosowana jest polityka różnicowania oferty banków, a różnicowanie cen odbywa się głównie poprzez wprowadzanie na rynek nowych produktów banku lub produktów ulepszonych (np. w kilku odmianach). Obserwacja i badania ankietowe przeprowadzone w bankach wykazały, że
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego