Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 4
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1996
ABS-em, to możemy już tylko liczyć na system bezpieczeństwa z poduszkami powietrznymi, napinaczami pasów i zespołem pedałów ulegającym kontrolowanej deformacji. Na szczęście mało kto jest w stanie przekroczyć granicę bezpieczeństwa w Vectrze, bo silnik (w miarę elastyczny) tak naprawdę ożywa dopiero powyżej 4000 obr./min i staje się wtedy hałaśliwie obecny w cichej zazwyczaj kabinie auta. Na marginesie: dmuchawa w układzie wentylacji Vectry na pierwszych dwóch biegach jest prawie niesłyszalna! Potraktujmy to jako drobną rekompensatę...
Proszę mnie dobrze zrozumieć: silnik o pojemności 1,6 litra w zupełności wystarczy do normalnego (i dość oszczędnego) poruszania się po drogach. Ambitniejsi kierowcy powinni
ABS-em, to możemy już tylko liczyć na system bezpieczeństwa z poduszkami powietrznymi, napinaczami pasów i zespołem pedałów ulegającym kontrolowanej deformacji. Na szczęście mało kto jest w stanie przekroczyć granicę bezpieczeństwa w Vectrze, bo silnik (w miarę elastyczny) tak naprawdę ożywa dopiero powyżej 4000 obr./min i staje się wtedy hałaśliwie obecny w cichej zazwyczaj kabinie auta. Na marginesie: dmuchawa w układzie wentylacji Vectry na pierwszych dwóch biegach jest prawie niesłyszalna! Potraktujmy to jako drobną rekompensatę...<br>Proszę mnie dobrze zrozumieć: silnik o pojemności 1,6 litra w zupełności wystarczy do normalnego (i dość oszczędnego) poruszania się po drogach. Ambitniejsi kierowcy powinni
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego