Typ tekstu: Książka
Autor: Dudczak Andrzej
Tytuł: Koparki. Teoria i projektowanie
Rok: 2000
obrotu, zredukowany na oś obrotu nadwozia koparki.
Po scałkowaniu (11.15) względem czasu i po przyjęciu warunków początkowych,

gdzie t0 czas, który upłynął od początku procesu do chwili rozpoczęcia fazy hamowania, 3 prędkość kątowa nadwozia w chwili rozpoczęcia fazy hamowania, 3 kąt o który obróciło się nadwozie do rozpoczęcia fazy hamowania, otrzymuje się

Po ponownym scałkowaniu (11.16) względem czasu, otrzymuje się

Zależności (11.16) i (11.17) przedstawiają zależności między parametrami mechanizmu obrotu z parametrami ruchu nadwozia w fazie hamowania. Na ich podstawie można wyznaczyć przebieg prędkości i położenia koparki w tej fazie procesu obrotu nadwozia.
11.5.Rozwiązania równań
obrotu, zredukowany na oś obrotu nadwozia koparki.<br>Po scałkowaniu (11.15) względem czasu i po przyjęciu warunków początkowych,<br>&lt;gap&gt;<br>gdzie t0 czas, który upłynął od początku procesu do chwili rozpoczęcia fazy hamowania, 3 prędkość kątowa nadwozia w chwili rozpoczęcia fazy hamowania, 3 kąt o który obróciło się nadwozie do rozpoczęcia fazy hamowania, otrzymuje się<br>&lt;gap&gt;<br>Po ponownym scałkowaniu (11.16) względem czasu, otrzymuje się<br>&lt;gap&gt;<br>Zależności (11.16) i (11.17) przedstawiają zależności między parametrami mechanizmu obrotu z parametrami ruchu nadwozia w fazie hamowania. Na ich podstawie można wyznaczyć przebieg prędkości i położenia koparki w tej fazie procesu obrotu nadwozia.<br>&lt;tit1&gt;11.5.Rozwiązania równań
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego