Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 25
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
są dość kosztowne i rzadko przynoszą stabilny wzrost sprzedaży. Zwykle odnotowuje się gwałtowny skok w okresie, kiedy towar jest oferowany po promocyjnej cenie, i spadek, gdy ceny wracają do normy. To skutek działania łowców promocji - klientów, którzy poszukują towarów po obniżonych cenach nie zwracając uwagi na markę. Tymczasem marzeniem każdego handlowca jest pozyskanie klienta lojalnego, takiego, który spróbuje, polubi i będzie już zawsze towar określonej marki kupował.

- Pięć procent klientów zapewnia osiemdziesiąt procent obrotów firmy - wyjaśnia Piotr Ignaczak z Ośrodka Szkolenia Handlowców. - Dlatego przede wszystkim dbać należy o klientów lojalnych. Promocje cenowe tego nie zapewniają.

Supermarketowe atrakcje

Producenci twierdzą, że "nie
są dość kosztowne i rzadko przynoszą stabilny wzrost sprzedaży. Zwykle odnotowuje się gwałtowny skok w okresie, kiedy towar jest oferowany po promocyjnej cenie, i spadek, gdy ceny wracają do normy. To skutek działania łowców promocji - klientów, którzy poszukują towarów po obniżonych cenach nie zwracając uwagi na markę. Tymczasem marzeniem każdego handlowca jest pozyskanie klienta lojalnego, takiego, który spróbuje, polubi i będzie już zawsze towar określonej marki kupował.<br><br>- Pięć procent klientów zapewnia osiemdziesiąt procent obrotów firmy - wyjaśnia Piotr Ignaczak z Ośrodka Szkolenia Handlowców. - Dlatego przede wszystkim dbać należy o klientów lojalnych. Promocje cenowe tego nie zapewniają.<br><br>&lt;tit&gt;&lt;orig&gt;Supermarketowe&lt;/&gt; atrakcje&lt;/&gt;<br><br>Producenci twierdzą, że "nie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego