Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
rynku ubezpieczeń. Wytyczne Komisji dotyczące ubezpieczeń weszły w życie w 1994r. Pewne opóźnienia wystąpiły we wprowadzaniu jednolitych zasad w sferze telekomunikacji.
Istotne zarzuty Komisji wobec krajów członkowskich dotyczyły także trudności wiążących się z liberalizacją publicznego sektora zaopatrzenia. Zwracano też uwagę na konieczność zaktywizowania prac w celu zharmonizowania prawa o spółkach handlowych w kwestiach decyzji co do struktury spółek akcyjnych oraz fuzji firm ponad granicami. Te nowe warunki działania wymagają od przedsiębiorstw różnorodnych strategicznych i operacyjnych procesów dostosowawczych. Firmy, które będą potrafiły się przystosować do nowych uwarunkowań, wykorzystają powstające szanse, natomiast te, które tego nie uczynią, zostaną najsilniej dotknięte przez nasilone zagrożenia
rynku ubezpieczeń. Wytyczne Komisji dotyczące ubezpieczeń weszły w życie w 1994r. Pewne opóźnienia wystąpiły we wprowadzaniu jednolitych zasad w sferze telekomunikacji.<br>Istotne zarzuty Komisji wobec krajów członkowskich dotyczyły także trudności wiążących się z liberalizacją publicznego sektora zaopatrzenia. Zwracano też uwagę na konieczność zaktywizowania prac w celu zharmonizowania prawa o spółkach handlowych w kwestiach decyzji co do struktury spółek akcyjnych oraz fuzji firm ponad granicami. Te nowe warunki działania wymagają od przedsiębiorstw różnorodnych strategicznych i operacyjnych procesów dostosowawczych. Firmy, które będą potrafiły się przystosować do nowych uwarunkowań, wykorzystają powstające szanse, natomiast te, które tego nie uczynią, zostaną najsilniej dotknięte przez nasilone zagrożenia
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego