Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
w całości obrotów hurtu krajów Unii Europejskiej wynosi 80%. Dokładniej pokazuje to tabl.53.
Dane tabl. 53 potwierdzają wcześniej przedstawioną tezę o dominacji firm hurtowych z Niemiec, Francji, Wielkiej Brytanii i Włoch. Największe firmy handlu hurtowego w poszczególnych krajach Unii Europejskiej przedstawia kolejna tablica. Podstawowe czynniki wpływające na rozwój firm handlu hurtowego w krajach Unii Europejskiej to: rozwój firm handlowych, dysponujących wielkopłaszczyznowymi punktami sprzedaży, co jest szczególnie widoczne w handlu produktami spożywczymi
- funkcja hurtownika jako dostawcy traci w takiej sytuacji w dużym stopniu na znaczeniu, rodzaj sprzedawanych produktów:
- w przypadku towarów spożywczych, 2/3 towarów kieruje się do firm dokonujących dalszej
w całości obrotów hurtu krajów Unii Europejskiej wynosi 80%. Dokładniej pokazuje to tabl.53.<br>Dane tabl. 53 potwierdzają wcześniej przedstawioną tezę o dominacji firm hurtowych z Niemiec, Francji, Wielkiej Brytanii i Włoch. Największe firmy handlu hurtowego w poszczególnych krajach Unii Europejskiej przedstawia kolejna tablica. Podstawowe czynniki wpływające na rozwój firm handlu hurtowego w krajach Unii Europejskiej to: rozwój firm handlowych, dysponujących wielkopłaszczyznowymi punktami sprzedaży, co jest szczególnie widoczne w handlu produktami spożywczymi<br>- funkcja hurtownika jako dostawcy traci w takiej sytuacji w dużym stopniu na znaczeniu, rodzaj sprzedawanych produktów:<br>- w przypadku towarów spożywczych, 2/3 towarów kieruje się do firm dokonujących dalszej
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego