Typ tekstu: Książka
Autor: Hamrol Adam, Mantura Władysław
Tytuł: Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 1998
poglądów, interpretacji, akcentów i przyjmowanych założeń, dotyczące samej idei TQM. Podejmowane są próby budowania założeń TQM metodą kompilacji wielu wybranych propozycji, zawartych w znanych koncepcjach autorskich, a ogólnie w piśmiennictwie kwalitologii. Brak koncepcji przewodniej, opartej na podstawach naukowych powoduje, że tak formułowane założenia TQM są często fragmentaryczne, niespójne, rozmyte i hasłowe. W istniejącej postaci założenia TQM stosunkowo dobrze mogą pełnić funkcje motywujące do wdrażania pełnego systemu zarządzania jakością, ale nie tworzą jego konstrukcji i podstaw metodologicznych.

3.2. Istota i ogólny model zarządzania jakością
Praktyka w zakresie zarządzania jakością powinna opierać się na naukowych podstawach, odpowiednio łączących osiągnięcia kwalitologii oraz nauk
poglądów, interpretacji, akcentów i przyjmowanych założeń, dotyczące samej idei TQM. Podejmowane są próby budowania założeń TQM metodą kompilacji wielu wybranych propozycji, zawartych w znanych koncepcjach autorskich, a ogólnie w piśmiennictwie kwalitologii. Brak koncepcji przewodniej, opartej na podstawach naukowych powoduje, że tak formułowane założenia TQM są często fragmentaryczne, niespójne, rozmyte i hasłowe. W istniejącej postaci założenia TQM stosunkowo dobrze mogą pełnić funkcje motywujące do wdrażania pełnego systemu zarządzania jakością, ale nie tworzą jego konstrukcji i podstaw metodologicznych.<br><br>&lt;tit&gt;3.2. Istota i ogólny model zarządzania jakością&lt;/&gt;<br>Praktyka w zakresie zarządzania jakością powinna opierać się na naukowych podstawach, odpowiednio łączących osiągnięcia kwalitologii oraz nauk
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego