Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
przedmieściach i prowadzące spokojne życie. Mają dużo wolnego czasu, który spędzają najczęściej na uprawianiu sportu.
Grupa "euroambitious", czyli ludzie młodzi w wieku 20-25 lat; ich udział wynosi ok. 25%: rocky - młodzi robotnicy, uważający się za odrzuconych przez społeczeństwo; łączy ich podobny sposób zarabiania pieniędzy i zbliżone wzorce konsumpcyjne, dandy - hedonistyczna młodzież z klasy średniej o ograniczonych możliwościach finansowych; przywiązują dużą wagę do swojego wyglądu zewnętrznego i do opinii, jaką maja w otoczeniu, dążą do osiągnięcia dobrobytu, business - ludzie o wysokich kwalifikacjach zawodowych, żyjący w dobrobycie i dążący do uzyskania władzy w społeczeństwie, w którym toczy się ciągła walka o zdobycie
przedmieściach i prowadzące spokojne życie. Mają dużo wolnego czasu, który spędzają najczęściej na uprawianiu sportu.<br>Grupa "euroambitious", czyli ludzie młodzi w wieku 20-25 lat; ich udział wynosi ok. 25%: rocky - młodzi robotnicy, uważający się za odrzuconych przez społeczeństwo; łączy ich podobny sposób zarabiania pieniędzy i zbliżone wzorce konsumpcyjne, dandy - hedonistyczna młodzież z klasy średniej o ograniczonych możliwościach finansowych; przywiązują dużą wagę do swojego wyglądu zewnętrznego i do opinii, jaką maja w otoczeniu, dążą do osiągnięcia dobrobytu, business - ludzie o wysokich kwalifikacjach zawodowych, żyjący w dobrobycie i dążący do uzyskania władzy w społeczeństwie, w którym toczy się ciągła walka o zdobycie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego