Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
Można je przedstawić tak jak na rys.13. Przedstawione tu siły rynkowe oddziałują w różnym stopniu, w zależności od tego, na jakim rynku i w jakim sektorze działa przedsiębiorstwo. Konkurencja między przedsiębiorstwami w sektorze Analizę pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku można rozpocząć od charakterystyki jego miejsca wśród innych firm produkujących i/lub sprzedających produkty z danej grupy towarowej na badanym rynku. Możemy do tej grupy zaliczyć także eksporterów. Przedsiębiorstwa eksportujące powinny ustalić, jacy konkurenci działają w branży na danym rynku i ustalić tzw. najbliższego konkurenta w danej grupie strategicznej, czyli firmę sprzedającą najbardziej zbliżone produkty w podobnych segmentach rynkowych. Na temat grup
Można je przedstawić tak jak na rys.13. Przedstawione tu siły rynkowe oddziałują w różnym stopniu, w zależności od tego, na jakim rynku i w jakim sektorze działa przedsiębiorstwo. Konkurencja między przedsiębiorstwami w sektorze Analizę pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku można rozpocząć od charakterystyki jego miejsca wśród innych firm produkujących i/lub sprzedających produkty z danej grupy towarowej na badanym rynku. Możemy do tej grupy zaliczyć także eksporterów. Przedsiębiorstwa eksportujące powinny ustalić, jacy konkurenci działają w branży na danym rynku i ustalić tzw. najbliższego konkurenta w danej grupie strategicznej, czyli firmę sprzedającą najbardziej zbliżone produkty w podobnych segmentach rynkowych. Na temat grup
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego