Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
niż średnio w krajach UE. W Wielkiej Brytanii pije się za to dwukrotnie więcej gazowanych napojów (125 litrów), a w Grecji 3 razy więcej spirytusu (15 litrów), niż przeciętnie w całej grupie tych krajów.

2.5.2. Eurosegmenty nabywców

Oprócz ustalenia liczebności nabywców i ich cech demograficznych, ważna jest także identyfikacja segmentów rynkowych ze względu na kryteria ekonomiczno-społeczne. W poszczególnych krajach Unii Europejskiej stosuje się różne klasyfikacje. Najczęściej kryterium ich wyodrębnienia jest poziom dochodu i/lub zawód głowy rodziny. Ogólną prawidłowością tych oznaczeń jest to, iż wcześniejsze litery w alfabecie oznaczają wyższe dochody. Na przykład grupa AB w Portugalii, Grecji
niż średnio w krajach UE. W Wielkiej Brytanii pije się za to dwukrotnie więcej gazowanych napojów (125 litrów), a w Grecji 3 razy więcej spirytusu (15 litrów), niż przeciętnie w całej grupie tych krajów.<br><br>&lt;tit&gt;2.5.2. Eurosegmenty nabywców&lt;/&gt;<br><br>Oprócz ustalenia liczebności nabywców i ich cech demograficznych, ważna jest także identyfikacja segmentów rynkowych ze względu na kryteria ekonomiczno-społeczne. W poszczególnych krajach Unii Europejskiej stosuje się różne klasyfikacje. Najczęściej kryterium ich wyodrębnienia jest poziom dochodu i/lub zawód głowy rodziny. Ogólną prawidłowością tych oznaczeń jest to, iż wcześniejsze litery w alfabecie oznaczają wyższe dochody. Na przykład grupa AB w Portugalii, Grecji
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego