Typ tekstu: Książka
Autor: Hamrol Adam, Mantura Władysław
Tytuł: Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 1998
jakości wyrobu. Jednym z głównych zadań marketingu producenta jest współkształtowanie jakościowo-ilościowej struktury asortymentu produkcji, a w tym - projektowej jakości każdego wyrobu. Już na samym początku cyklu są prowadzone badania marketingowe, służące opracowaniu założeń projektowych oraz rynkowemu uzasadnieniu celowości kontynuowania prac rozpoczętego cyklu. Badania te rozpoczynają się od poszukiwania i identyfikacji docelowego rynku, wyboru i analizy pewnej potrzeby potencjalnych użytkowników oraz sporządzenia specyfikacji wymagań funkcjonalnych, zapewniających zaspokojenie tej potrzeby za pomocą projektowanego wyrobu.
Badanie potrzeby polega na określeniu jej jakości, intensywności i miejsca w hierarchii potrzeb danej grupy klientów, a także substytucyjności, komplementarności i nasycalności tej potrzeby. Badania potrzeb konsumpcyjnych dotyczą
jakości wyrobu. Jednym z głównych zadań marketingu producenta jest współkształtowanie jakościowo-ilościowej struktury asortymentu produkcji, a w tym - projektowej jakości każdego wyrobu. Już na samym początku cyklu są prowadzone badania marketingowe, służące opracowaniu założeń projektowych oraz rynkowemu uzasadnieniu celowości kontynuowania prac rozpoczętego cyklu. Badania te rozpoczynają się od poszukiwania i identyfikacji docelowego rynku, wyboru i analizy pewnej potrzeby potencjalnych użytkowników oraz sporządzenia specyfikacji wymagań funkcjonalnych, zapewniających zaspokojenie tej potrzeby za pomocą projektowanego wyrobu.<br>Badanie potrzeby polega na określeniu jej jakości, intensywności i miejsca w hierarchii potrzeb danej grupy klientów, a także substytucyjności, komplementarności i nasycalności tej potrzeby. Badania potrzeb konsumpcyjnych dotyczą
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego