Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
z powyższym do określenia cech tworzących obraz produktu niezbędne są badania preferencji grupy docelowej lub określenie przedziału rozbieżności, w którym kreacja

przyszłego wizerunku produktu ma szansę odnieść się do aktualnych doświadczeń odbiorcy. W innym wypadku tworzony obraz będzie zawsze niepełny lub kreowanie wizerunku opierać się będzie wyłącznie na automatycznych mechanizmach identyfikacji. Wymaga to jednak długiego czasu eksponowania komunikatów oraz wiąże się z dużymi kosztami. Określone w wyniku badań preferencje wobec cech produktu nie muszą się ograniczać do jego cech strukturalnych, funkcjonalnych, a także uzyskiwanych korzyści wynikających z jego użycia.
W stosunku do planów odbiorcy produkt jest instrumentem służącym do osiągania określonych
z powyższym do określenia cech tworzących obraz produktu niezbędne są badania preferencji grupy docelowej lub określenie przedziału rozbieżności, w którym kreacja <br>&lt;page nr=80&gt;<br>przyszłego wizerunku produktu ma szansę odnieść się do aktualnych doświadczeń odbiorcy. W innym wypadku tworzony obraz będzie zawsze niepełny lub kreowanie wizerunku opierać się będzie wyłącznie na automatycznych mechanizmach identyfikacji. Wymaga to jednak długiego czasu eksponowania komunikatów oraz wiąże się z dużymi kosztami. Określone w wyniku badań preferencje wobec cech produktu nie muszą się ograniczać do jego cech strukturalnych, funkcjonalnych, a także uzyskiwanych korzyści wynikających z jego użycia. <br>W stosunku do planów odbiorcy produkt jest instrumentem służącym do osiągania określonych
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego