Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
typowe dla spotkania tych osób oraz antagonistycznych dążeń. Pozostałe elementy mogą w sposób elastyczny opisywać charakter konfliktu. Elementy, decydujące o identyfikacji typowości skryptu, określane są mianem jego rdzenia i wyznaczają zakres jego zmienności. Obszar niepodobieństwa do rdzenia skryptu ma znaczną pojemność, lecz równocześnie zachowuje relacje między elementami typowymi. W trakcie identyfikacji zdarzeń schematy transformowane są na cechy obiektów. Obiekty nie są rozpoznawane wtedy, gdy mocno odbiegają od standardtów zawartych w rdzeniu. Koncepcja skryptów jest też niezmiernie użyteczna dla konstrukcji warstwy emocjonalnej przekazu. Emocje w reklamie kodowane są z reguły na poziomie doznaniowym, a ich odbiór ma charakter skojarzeniowy, lub jako schemat
typowe dla spotkania tych osób oraz antagonistycznych dążeń. Pozostałe elementy mogą w sposób elastyczny opisywać charakter konfliktu. Elementy, decydujące o identyfikacji typowości skryptu, określane są mianem jego rdzenia i wyznaczają zakres jego zmienności. Obszar niepodobieństwa do rdzenia skryptu ma znaczną pojemność, lecz równocześnie zachowuje relacje między elementami typowymi. W trakcie identyfikacji zdarzeń schematy transformowane są na cechy obiektów. Obiekty nie są rozpoznawane wtedy, gdy mocno odbiegają od standardtów zawartych w rdzeniu. Koncepcja skryptów jest też niezmiernie użyteczna dla konstrukcji warstwy emocjonalnej przekazu. Emocje w reklamie kodowane są z reguły na poziomie doznaniowym, a ich odbiór ma charakter skojarzeniowy, lub jako schemat
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego