Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
wizualnej. Związek ten może być jednoznacznie określony lub prowadzić do wieloznaczności, wynikającej z celowego tworzenia trudności w ostrym określeniu zależności znaczeń. Określenie pełnego znaczenia komunikatu jest wtedy odraczane. Wymaga pełnej interpretacji tekstu lub percepcji kolejnych ko- munikatów.
Po drugie, charakter relacji obraz-tekst determinuje ciągłość danej kampanii reklamowej oraz określa identyfikujące ją cechy. Pozwala na konsekwentne kodowanie rdzenia obrazu produktu, przy równoczesnym indywidualizowaniu znaczenia poszczególnych faz kampanii, w zależności od wymagań zmieniającego się kontekstu społecznego. Jest on wynikiem stosowania rozwiązań formalnych o dużej pojemności oraz kategorii o szerokim zakresie znaczenia. Przykładem tej funkcji może być slogan "I życie staje się prostsze
wizualnej. Związek ten może być jednoznacznie określony lub prowadzić do wieloznaczności, wynikającej z celowego tworzenia trudności w ostrym określeniu zależności znaczeń. Określenie pełnego znaczenia komunikatu jest wtedy odraczane. Wymaga pełnej interpretacji tekstu lub percepcji kolejnych ko- munikatów. <br>Po drugie, charakter relacji obraz-tekst determinuje ciągłość danej kampanii reklamowej oraz określa identyfikujące ją cechy. Pozwala na konsekwentne kodowanie rdzenia obrazu produktu, przy równoczesnym indywidualizowaniu znaczenia poszczególnych faz kampanii, w zależności od wymagań zmieniającego się kontekstu społecznego. Jest on wynikiem stosowania rozwiązań formalnych o dużej pojemności oraz kategorii o szerokim zakresie znaczenia. Przykładem tej funkcji może być slogan "I życie staje się prostsze
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego