miesięcy. Najdalej za pół roku znów zabrzmi dzwonek ostrzegający, że trzeba ciąć. Tylko wtedy będzie on dzwonił nowej ekipie, a więc tym, którzy dziś robią wszystko, by reformy obalić. Na złość SLD odmrożą sobie uszy, najgorsze, że również i nam. <br><br><au>Joanna Solska</></></><br><br><div type="art"><br><br><tit>ZYSKI, STRATY, NOTOWANIA</><br><br><tit>Zamiast akcyzy.</><br><br>Żeby zahamować lawinowy import gruchotów, fiskus chce zamienić akcyzę na samochody na inny rodzaj podatku. W grę wchodzą dwa warianty: opłata rejestracyjna (której wysokość zależałaby od pojemności silnika) lub tzw. ekologiczna. Ta ostatnia premiowałaby auta najmniej zanieczyszczające środowisko, a więc - nowe i wysokiej klasy. Za nią wypowiadają się więc producenci samochodów.<br><br><tit>11,9 mln