Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
bronić się przed stratami wynikającymi z różnic cen na różnych rynkach europejskich. Jednak przede wszystkim muszą oni uzyskać informacje, czy ich produkty występują na "szarych rynkach" i które z nich są najbardziej zagrożone.
Producenci powinni uzyskać informacje pozwalające ustalić: który z wymienionych wariantów "szarego rynku" występuje (reimport, import równoległy czy import lateralny, jaką drogą ich produkty docierają do końcowych nabywców, którzy pośrednicy są zaangażowani w takie transakcje arbitrażowe, jaki jest udział "szarego importu".
Firmy próbują w różny sposób bronić się przed tymi niekorzystnymi zjawiskami. Starają się odgradzać poszczególne rynki i ograniczać sprzedaż poza oficjalną siecią dystrybucji, ograniczać możliwości lub uniemożliwiać dokonywania
bronić się przed stratami wynikającymi z różnic cen na różnych rynkach europejskich. Jednak przede wszystkim muszą oni uzyskać informacje, czy ich produkty występują na "szarych rynkach" i które z nich są najbardziej zagrożone.<br>Producenci powinni uzyskać informacje pozwalające ustalić: który z wymienionych wariantów "szarego rynku" występuje (reimport, import równoległy czy import lateralny, jaką drogą ich produkty docierają do końcowych nabywców, którzy pośrednicy są zaangażowani w takie transakcje arbitrażowe, jaki jest udział "szarego importu".<br>Firmy próbują w różny sposób bronić się przed tymi niekorzystnymi zjawiskami. Starają się odgradzać poszczególne rynki i ograniczać sprzedaż poza oficjalną siecią dystrybucji, ograniczać możliwości lub uniemożliwiać dokonywania
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego