Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
nieracjonalnego zakupu produktów istnieje tendencja do tworzenia wizerunków opartych na niewielkiej liczbie cech o silnym ładunku emocjonalnym. W przypadku produktów nabywanych racjonalnie obrazy cechuje większa złożoność, a cechy istotnie różnią się ważnością, tworząc określoną hierarchię. Ilość cech tworzących obraz produktu zależy zatem od przebiegu decyzji zakupu.
Praca nad wizerunkiem produktów impulsywnych powoduje, że często cechy uznawane za istotne są już wykorzystane w reklamie konkurencji. Pozostaje wtedy ich repozycjonowanie lub odniesienie do wartości o silniejszej funkcji motywacyjnej, które nie odnoszą się bezpośrednio do produktu podstawowego. Na przykład w przypadku kosmetyków obraz bardzo często tworzony jest wokół wymiarów związanych ze stylem życia lub
nieracjonalnego zakupu produktów istnieje tendencja do tworzenia wizerunków opartych na niewielkiej liczbie cech o silnym ładunku emocjonalnym. W przypadku produktów nabywanych racjonalnie obrazy cechuje większa złożoność, a cechy istotnie różnią się ważnością, tworząc określoną hierarchię. Ilość cech tworzących obraz produktu zależy zatem od przebiegu decyzji zakupu. <br>Praca nad wizerunkiem produktów impulsywnych powoduje, że często cechy uznawane za istotne są już wykorzystane w reklamie konkurencji. Pozostaje wtedy ich repozycjonowanie lub odniesienie do wartości o silniejszej funkcji motywacyjnej, które nie odnoszą się bezpośrednio do produktu podstawowego. Na przykład w przypadku kosmetyków obraz bardzo często tworzony jest wokół wymiarów związanych ze stylem życia lub
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego