Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
60% telewidzów brytyjskich jest nastawionych na oglądanie programów BBC i ITV.
We wszystkich krajach Unii Europejskiej istotne znaczenie, jako środek przekazu reklamowego, ma telewizja satelitarna. W 1995r. było dostępnych 120 kanałów, finansowanych głównie przez reklamę. Dzięki coraz szerszemu wprowadzaniu światłowodów rozwija się telewizja kablowa, co stanowi dobrą okazję promocji m.in. dla marketingu bezpośredniego, w tym tzw. home shopping.
Strukturę systemów telewizyjnych w Europie przedstawia rys.34.

Zaprezentowane dane dotyczą całości krajów europejskich. Wynika z nich, że za pomocą telewizji można dotrzeć do 159,5mln gospodarstw domowych, z czego 99,2mln odbiera telewizję wykorzystując tradycyjne anteny, 37,8mln odbiera telewizję kablową
60% telewidzów brytyjskich jest nastawionych na oglądanie programów BBC i ITV.<br>We wszystkich krajach Unii Europejskiej istotne znaczenie, jako środek przekazu reklamowego, ma telewizja satelitarna. W 1995r. było dostępnych 120 kanałów, finansowanych głównie przez reklamę. Dzięki coraz szerszemu wprowadzaniu światłowodów rozwija się telewizja kablowa, co stanowi dobrą okazję promocji m.in. dla marketingu bezpośredniego, w tym tzw. home shopping.<br>Strukturę systemów telewizyjnych w Europie przedstawia rys.34.<br><br>Zaprezentowane dane dotyczą całości krajów europejskich. Wynika z nich, że za pomocą telewizji można dotrzeć do 159,5mln gospodarstw domowych, z czego 99,2mln odbiera telewizję wykorzystując tradycyjne anteny, 37,8mln odbiera telewizję kablową
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego